Obchodní podmínky

Pro objednání zboží na Slovensko (Německo, Maďarsko, Polsko)
využijte prosím sesterský obchod
Mačacia mama - www.macaciamama.sk

 

ZKRÁCENÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

Obchodní podmínky v kompletním znění si můžete stáhnout zde: Obchodní podmínky
Detailní
informace ke zpracovávání osobních údajů najdete ZDE
Vzor oznámení o odstoupení od kupní smlouvy si můžete stáhnout zde: Oznámení o odstoupení od kupní smlouvy 
Vzor reklamačního protokolu si můžete stáhnout zde: Reklamační protokol 

DOPRAVA A PLATBA

Možnosti dopravy nabízíme:

Česká pošta  
Balík do Balíkovny ★★★★★
(nejspolehlivější způsob dopravy)
 69 Kč
Balík do ruky 109 Kč
Zásilkovna
Výdejní místo Z-point - do 5 kg 95 Kč
Výdejní místo Z-point - nad 5 kg 189 Kč
Doručení kurýrem domů / na adresu - do 5 kg 119 Kč
Doručení kurýrem domů / na adresu - nad 5 kg
129 Kč
Osobní odběr v naší kanceláři v Praze 4 zdarma


Objednávky s hodnotou zboží nad 2 000 Kč mají možnost volby dopravy do Balíkovny zdarma.

Možnosti platby nabízíme: 

Kartou on-line, Apple Pay zdarma
Převodem nebo přes QR kód zdarma
Hotově při osobním převzetí v kanceláři Kočičí paní zdarma
Dobírkou (Zásilkovna, kurýr) 59 Kč
Dobírkou (Česká pošta)  59 Kč

 
Cenu služby "platba na dobírku" tvoří 23 Kč poplatek za doběrečné a 36 Kč příplatek k ceně dopravy.

Číslo účtu - Kč: 
2201727731/2010 (Fio)

Variabilní symbol pro platbu = číslo objednávky

 

PRODÁVAJÍCÍ

RiverSong s.r.o. 
Budějovická 820/42, 140 00 Praha 4
IČO: 03780937
DIČ: CZ03780937

Spisová značka: C 237685 vedená u Městského soudu v Praze. Plátce DPH. 

e-mail: info@kocicipani.cz 
tel.: +420 739 018 221
URL adresa e-shopu: www.kocicipani.cz

UŽIVATELSKÝ ÚČET

Zboží můžete objednávat bez registrace a bez vlastního uživatelského účtu. Na základě registrace provedené na stránkách e-shopu Kočičí paní si můžete založit svůj uživatelský účet. Každý uživatelský účet je chráněný jménem a heslem. Ze svého účtu můžete provádět objednávání zboží. 

KOUPĚ ZBOŽÍ

Zboží závazně objednáte odesláním objednávkového formuláře („košíku“) na e-shopu Kočičí paní. Objednávkový formulář obsahuje především informace o:

  • objednávaném zboží (objednávané zboží „vložíte“ do elektronického nákupního košíku e-shopu Kočičí paní),
  • způsobu úhrady kupní ceny zboží a údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží
  • informace o nákladech spojených s dodáním zboží

Objednávku před odesláním pečlivě zkontrolujte (hlavně e-mail, telefonní číslo a adresu) a poté klikněte na tlačítko „ODESLAT OBJEDNÁVKU“. Co nejdříve po obdržení objednávky ji potvrdíme elektronickou poštou na Vámi zadanou e-mailovou adresu.

Prezentace zboží umístěná na e-shopu Kočičí paní je informativního charakteru a nejsme povinni toto zboží prodat. E-shop Kočičí paní obsahuje i informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží na území České republiky. Pro zaslání zboží do zahraničí nás prosím kontaktujte na info@kocicipani.cz.

CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY

Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží můžete uhradit následujícími způsoby:

  • online platební kartou přes zabezpečenou platební bránu 
  • bezhotovostně převodem v Kč na náš účet č. 2201727731/2010, vedený u společnosti Fio banka a.s.        
  • v hotovosti při osobním odběru zboží v naší kanceláři na adrese Budějovická 42, 140 00 Praha 4 (Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.)
  • v hotovosti či kartou na dobírku v místě, které jste určili v objednávce

Společně s cenou zboží je třeba zaplatit i uvedené náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši.

V případě platby v hotovosti (osobní odběr) či v případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 7 kalendářních dnů.

Případné slevy z ceny zboží nelze vzájemně kombinovat.

U zboží, na jehož nákup byl uplatněn dárkový poukaz, Vám může být (v případě odstoupení od kupní smlouvy nebo v případě oprávněné reklamace) vrácena částka prostřednictvím náhradního dárkového poukazu nebo vytvořením adekvátního kreditu pro nákup jiného zboží.

V případě, že si objednáte zboží na dobírku a objednanou zásilku si od dopravce nepřevezmete, můžeme Vám vystavit fakturu na uhrazení nákladů spojených s odesláním a vrácením zásilky. V takovém případě si rovněž vyhrazujeme možnost po Vás při znovuzaslání objednávky nebo při případné další objednávce požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží.

ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

Pokud nakupujete jako fyzická osoba (ne "na IČO"), máte právo od nákupu odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží. Pro odstoupení můžete využit vzorový formulář (ke stažení zde: Oznámení o odstoupení od kupní smlouvy). Vyplněný formulář nám můžete zaslat písemně na naši adresu, či elektronicky na e-mail info@kocicipani.cz.

V případě odstoupení od smlouvy berete na vědomí, že pokud bude vrácené zboží poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, vzniká nám nárok na náhradu škody, která nám tím vznikla. Nárok na úhradu vzniklé škody jsme oprávněni jednostranně započíst proti Vašemu nároku na vrácení kupní ceny.

REKLAMACE    

Reklamační řád v úplném znění je součástí Obchodních podmínek (ke stažení ZDE), čl. 8.

Doba, kdy je možné zboží reklamovat, činí 24 měsíců od zakoupení zboží. Odpovídáme za to, že naše zboží při převzetí nemá vady (kromě zboží prodávaného za nižší cenu právě kvůli vadě). Pokud se během prvních 6 měsíců od zakoupení zboží vyskytne vada, má se za to, že zboží bylo vadné už v době převzetí.

UPOZORNĚNÍ: Zákonné důvody pro zamítnutí reklamace jsou mj. opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním, vady způsobené neodborným nebo nešetrným zacházením, použití výrobku v rozporu s jeho účelem, mechanickým poškozením nebo opotřebením, nešetrným, nadměrným či neodborným zacházením, zásahem vyšší moci (např. ohněm či vodou), atp.

POSTUP REKLAMACE

Doporučujeme, abyste nás nejprve kontaktovali telefonicky na tel. +420 739 018 221 nebo e-mailem na info@kocicipani.cz - v drtivé většině případů se vše vyřeší ihned. 

Pokud chcete postupovat standardním reklamačním procesem, vyplňte prosím reklamační protokol (ke stažení ZDE), který obsahuje všechny důležité informace, které jsou potřebné pro bezproblémové vyřízení reklamace. Závadu popište co nejpodrobněji. V protokolu uveďte také číslo bankovního účtu pro případ, že bude reklamace uznaná a vada bude neodstranitelná, nebo zboží již nebude dostupné. Vyplněný protokol vytiskněte a podepište. Protokol vložte do zásilky, která bude obsahovat reklamované zboží.
Spolu s protokolem reklamovaného zboží doporučujeme přiložit i kopii daňového dokladu - faktury. Komunikace se tak výrazně urychlí. Balíček s reklamovaným zbožím, reklamačním protokolem a ideálně také s kopií daňového dokladu odešlete na naši adresu (RiverSong s.r.o., Budějovická 820/42, 140 00 Praha 4). V zákonné lhůtě Vás budeme informovat o výsledku reklamačního řízení. 

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Jsme správci osobních údajů dle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále také jen “GDPR”) a zpracováváme některé Vaše osobní údaje podle níže uvedených podmínek. Garantujeme Vám ochranu vašich osobních údajů podle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Podrobné informace o tom, jaké osobní údaje zpracováváme, najdete ZDE

V Praze dne 20.8.2021